تهران - ایرنا - خروش مردم درشهرستانهای استان تهران پس ازبرگزاری نمازجمعه با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل و راهپیمایی اعتراض آمیز درمحکومیت رژیم صهیونیستی بواسطه اقدامات جنایتکارانه و نسل کشی در سرزمین های لبنان سوریه و فلسطین رقم خورد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای استان تهران ، روز جمعه مردم مسلمان و انقلابی در شهرستانهای تهران پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات اعتراض آمیز ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی از کشورهای مسلمان و غیر مسلمان خواستند تا این رژیم کودک کش و جنایتکار را از تمامی صحنه های بین الملی حذف کنند و هیچ ارتباطی با آنان نداشته باشند.

نمازگزاران و راهپیمایان در شهرستانهای ری شهریار ملارد شهر قدس رباط کریم بهارستان اسلامشهر ورامین قرچک پیشوا پاکدشت دماوند فیروز کوه پردیس و شمیرانات با قرائت بیاینه هایی در این اجتماعات باشکوه خواستار محکومیت قطعی اقدامات رژیم خونخوار اسراییل شدند.

وزارت بهداشت لبنان از شهادت بیش از ۹۰ لبنانی طی حملات ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور خبر داد.

به نقل از شبکه العربی، وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی حملات ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به این کشور، ۹۲ لبنانی به شهادت رسیده‌اند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که طی همین مدت ۱۵۳ تن نیز در نتیجه این حملات زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات حزب‌الله موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.

تظاهرات محکومیت رژیم صهیونیستی وحمایت از مقاومت وملت لبنان در شهرری

برگزاری راهپیمایی نمازگزاران و مردم قبله تهران در محکومیت حملات رژیم صهیونسیتی به جنوب لبنان

 در پی حملات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل به مردم مظلوم غزه و تجاوز به جنوب لبنان، روز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه جمعی از نمازگزاران و مردم شریف شهرری با برگزاری راهپیمایی خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آن اعلام نمودند.

این راهپیمایی از محل مصلی امام علی «ع» آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع» پس از اقامه نماز جمعه آغاز و نمازگزاران پس از طی مصافتی در میدان اصلی شهرری تجمع و با سر دادن شعارهای انقلابی حمایت خود را از مردم مقاوم غزه و لبنان و رزمندگان سرافراز محور مقاومت اعلام نمودند.

این تجمع مردمی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری و باحضور حجت الاسلام والمسلمبن شاهچراغی امام جمعه شهرری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین برگزار شد در انتها با قرائت قطعنامه پایان یافت.

حجت الاسلام علی کنگرلو ،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرری گفت: حملات هوایی گسترده و خبیثانه رژیم متجاوز صهیونیستی به بیروت پس از اقدام تروریستی این رژیم جنایتکار در کشتار مردم لبنان با سوءاستفاده از وسایل ارتباطی، نقض فاحش قوانین حقوق بشر و حقوق بین‌الملل است.

وی افزود: لذامردم متدین و انقلابی وهمیشه در صحنه شهرری جهت محکومیت حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق مختلف مسکونی در جنوب لبنان ‌و کشتار صدها تن از مردم‌بعدازنمازجمعه ازمصلی امام علی (ع) حرم تا میدان حضرت عبدالعظیم راهپیمایی کردند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرری تصریح کرد: امیدواریم با حمایت کشورهای اسلامی و دولت‌های حامی صلح و امنیت بین‌الملل، اقدامات قاطعی را برای متوقف کردن ماشین کشتار جمعی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت لبنان و سوریه اتخاذ نمایند.

خشم ملاردی ها از جنایات اسرائیل غاصب در غزه و لبنان

مردم انقلابی و مسئولان ملاردی در محکومیت جنایت‌ اسرائیل غاصب در غزه و لبنان بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مردم انقلابی و مسئولان شهرستان ملارد امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسیر مصلی( مسجد خاتم الانبیاء مارلیک) به میدان ارغوان مارلیک راهپیمایی کرده و انزجار خود را از جنایات اسرائیل خونخوار و جنایتکار در به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین و لبنان ابراز نموده و حمایت خود را از محور مقاومت اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با در دست داشتن تصاویری از شهید قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت با سردادن شعارهایی نظیر «سپاه والامقام، انتقام، انتقام»، «لبنان شده کربلا، مهدی بیا مهدی بیا»«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» خواستار انتقام ازاین غده سرطانی شدند.

راهپیمایی محکومیت جنایت اسرائیل در لبنان و غزه در شهرستان ورامین برگزار شد

ظهر امروز مراسم راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل در لبنان و غزه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و دیگر مسئولین با استقبال پرشکوه مردم در شهرستان ورامین برگزار شد.

تجمع مردم ولایتمدار شهرستان های بهارستان و رباط کریم در محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی

مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم بعد از بجا آوردن فریضه الهی نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان تجمع کردند.

مسئولان در کنار مردم ولایتمدار ، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور خود در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم و جبهه مقاومت و ملت لبنان را حمایت کردند و با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «فلسطین ، لبنان حمایتت می کنیم» خواستار حمایت تمام جهانیان از مردم مظلوم فلسطین و لبنان شدند.

برگزاری راهپیمایی مردم شهریار در حمایت از جبهه مقاومت ، ملت لبنان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان شهریار به همراه مسئولین شهرستان شهریار پس از اقامه نماز جمعه این هفته با مشت‌های گره شده با شرکت در راهپیمایی ، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم و از ملت مظلوم لبنان و جبهه مقاومت حمایت نمودند.

راهپیمایان با مشت‌های گره شده و سر دادن شعارهای « الله اکبر » « ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده » «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر آمریکا »، «مرگ بر منافق » بار دیگر انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس و سفاک اسراییل و صهیونیست ها علیه مردم لبنان و اقدامات جبهه مقاومت با پیمودن خیابان انقلاب شهریار اعلام نمودند.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در حاشیه این راهپیمایی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت : یکی از برکات دفاع مقدس ، اقتدار ایران اسلامی و انتشار فرهنگ مقاومت و پایداری و ایثار بود که شاهد تشکیل گروههای مقاومت در یمن ، عراق و لبنان بودیم که با شرارت های استکبار جهانی مبارزه می کنند .

وی در ادامه افزود : عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونسیتی را شکست و بطوریکه چهره واقعی خود را با حمایت های اخیر خود کاملا به دنیا نشان داد وناقوس مرگش را به دست خودش با به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین و لبنان نواخت .

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد : علیرغم سکوت جامعه جهانی به این جنایات ، مردم همیشه در صحنه ایران همواره در کنار مردم غزه و لبنان خواهد ماند و اعلام می کنیم نه کشور نه ملت بلکه طویله ای مثل اسراییل را نمی شناسیم و امیدواریم شاهد نابودی هر چه زودتر این رژیم منحوس از صفحه روزگار باشیم .