شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن گفت: کسی که تحت تاثیر فرهنگ بیگانه قرار می گیرد بی تقوایی می‌کند و وظیفه همه است که محکم در مقابل این بی تقوایی ها بایستند و جلو این نفوذی ها را بگیرند.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: بدترین نوع بی تقوایی این است که کسی داخل مجموعه مومنین باشد اما به نفع دشمن موضع گیری کند، چنین فردی به کشورش ظلم می‌کند، کسی که می بیند دشمن اسلام چطور روی سر مسلمانان خراب می شود و بعد به نفع دشمن موضع می گیرد.

وی ادامه داد: در مقابل حرکت هایی که در بیرون از کشور و در عرصه منطقه‌ای می شود برخی دردرون کشور وا داده اند، آنها که جلوه های بد حجابی را تشویق می‌کنند، اینها واداده ها و نوکر صهیونیسم هستند.

امام جمعه شیراز گفت: ممکن است برخی از جوانان فریب خورده باشند اما آنها که تشویق، سازماندهی و برنامه ریزی می کنند نفوذی صهیونیست هستند و رهبری فرمودند مراقب نفوذی ها باشید.

آیت الله دژکام، خطاب به مسئولان گفت: آقایان مسئول آیا قبول دارید که اطاعت از ولی امر بر شما واجب است، متوجه هستیم که برخی خیلی وقیحانه می نشینند و خلاف ارزش های اسلامی و انقلابی حرف می زنند، آقا فرموده با نفوذی‌ها برخورد کنید، ملت و امت حزب اللهی حامی مبارزه با نفوذی ها هستند.


جبهه مقاومت تا نابودی کامل اسرائیل ایستاده است
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: به همه نوکران رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم که در این دوره آخرالزمانی که ملت عظیم الشان ایران این حرکت را شروع کرد و جبهه مقاومت در گستره غرب آسیا حضور دارد، مطمئن باشید این جبهه مقاومت تا نابودی کامل اسرائیل پای حرف خودش ایستاده است.

آیت الله دژکام افزود: همه اطمینان داشته باشید که خدای متعال از شما حمایت کرده و می کند برای اینکه چیزی جز حق نخواسته اید و نگفته اید و نگران نیستیم. جبهه مقاومت جز حق خواهی و حق گویی چیزی ندارد و شاهدش صحبت رهبر عظیم الشانمان است که فرمودند دفاع از وطن مهم است خیلی ارزش دارد ولی ارزشی که رزمندگان ما می خواستند خیلی بالاتر بود، وقتی بنا هست کلمه الهی را اوج بدهیم نگران هیچ چیز نیستیم.

وی ادامه داد: این مسیر در طول نیم قرن که جوانان و مردم ایران تلاش کرده‌اند جهانی می‌شود و وعده خدا نزدیک است و حکومت صالحان خواهد رسید.

تاکید بر اهمیت برنامه هفتم توسعه

آیت الله دژکام افزود: چندی پیش خواهشی از نمایندگان فارس در مجلس داشتم و تکرار میکنم که در این ایام دولت موظف است با کمک شما برنامه هفتم توسعه را اجرا کند و در همین چندماه اول باید امور برای پنج سال آینده تصمیم گیری، مصوب و برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: در برنامه ریزی ها نمایندگان مراقبت کنند که با همکاری، هم افزایی و هماهنگی همه مسئولان و متولیان امر، توسعه فارس متناسب با شایستگی ها و ظرفیت های آن رقم بخورد.

امام جمعه شیراز افزود: در تمام بخش های برنامه هفتم توسعه همه امکانات فارس باید برای پیشرفت استان بکار گرفته شود و باید بدانیم امور استان و مردم متوقف نشود و باید حرکت رو به جلو برای پیشرفت استان داشته باشیم.