تبریز-ایرنا- شهردار تبریز اعلام کرد: به منظور میزبانی مناسب و بهتر تیم تراکتور از تیم های خارجی، عملیات تنظیف و زیباسازی ورزشگاه یادگار امام از صبح فردا/شنبه/ آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، یعقوب هوشیار روز جمعه در بازدید از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در جریان نواقصات، نیازها و ارتقای این مجموعه ورزشی قرار گرفت و از اجرای طرح ضربتی تنظیف مجموعه یادگار امام برای آماده سازی این ورزشگاه در بازی های باشگاه های آسیا و همچنین لیگ برتر فوتبال خبر داد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس راه های دسترسی ورزشگاه نیز برای دیدار تیم های تراکتور و ماهان بوگان هند از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سطح دو و میزبانی شایسته از تیم های خارجی و همچنین لیگ برتر آغاز خواهد شد.

هوشیار ادامه داد: در این طرح عملیات توسعه ضلع شرقی پارکینگ، رنگ آمیزی گیت ها، فضای سبز دور اسکوربرد، ساماندهی پل مجاور جاده اختصاصی جهاد، تنظیف کل مجموعه یادگار امام و کاشت گونه های گیاهی سازگار با محیط استادیوم آغاز می شود.

وی با بیان اینکه هواداران تیم تراکتور تبریز ظرفیت بزرگی برای کشور و آذربایجان شرقی محسوب می شود، یادآور شد: شهرداری تبریز خود را در کنار تیم محبوب تراکتور می بیند و فعالیت های عمرانی مختلفی را برای رفاه حال تماشاگران انجام داده است.

هوشیار افزود: پیشتر مسیر جاده جوان برای دسترسی آسان به ورزشگاه یادگار امام و پارکینگ این مجموعه توسط شهرداری تبریز احداث شده است.

به گزارش ایرنا، تراکتورسازی در نخستین بازی آسیایی خود 3 بر صفر الوکره قطر را از پیش رو برداشت و روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از تیم موهون باگان هندوستان میزبانی می کند. 

تیم فوتبال تراکتور یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گروه یک با تیم های الوکره قطر، موهون باگان هند و روشن تاجیکستان همگروه شد.