اراک - ایرنا - سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: ما در ابتدای راه هستیم و شکست بازیکنان در بازی امشب مقابل آلومینیوم نمی‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان و کادر فنی تیم را کم کند.

به گزارش ایرنا، مارکو اورلیو شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، افزود: اراکی‌ها در نیمه اول بازی میدان‌دار بودند و در دقیقه ۴۱ هم به گل رسیدند اما در نیمه دوم شرایط بازی به کلی تغییر کرد و توپ و میدان دست بازیکنان ما بود و از نظر من تساوی نتیجه بهتری برای این بازی بود.

وی ادامه داد: فلسفه جدیدی را در تیم خیبر به کار گرفته‌ایم و بدون شک کسب نتیجه و تاثیرات مثبت آن زمان‌بر است و از هوادران انتظار می‌رود با صبر و بردباری پشتیبان تیم و تصمیمات کادر فنی باشند.

سرمربی خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه ما اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم، اظهار کرد: ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم حضور دارند و یک هماهنگی و اتحاد مطلوبی در حال شکل گرفتن است که نتیجه آن در بازی‌های بعدی ما تجلی پیدا خواهد کرد.

اورلیو اولین و مهمترین هدف خود و کادرفنی را حفظ تیم در لیگ برتر عنوان کرد و افزود: رویکرد من بازی تهاجمی و روبه‌جلو است و در بازی امروز هم به خصوص در نیمه دوم به خوبی مشخص بود، اما اینکه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم مسئله‌ای است که نیاز به تمرین و کار بیشتری دارد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در نیمه اول بازی مقابل آلومینیوم خجالتی بازی می‌کردند اما در نیمه دوم فوتبال خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد عصر امروز(جمعه) از ساعت ۱۸:۳۰ در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک میهمان آلومینیوم بود که این مسابقه را با تک آلومینیوم که در دقیقه ۴۱ بازی توسط رحمان جعفری به ثمر رسید، واگذار کرد.