تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت: کشورهای اسلامی همگی باید به کمک مردم مظلوم لبنان بشتابند.

حجت الاسلام وحید احمدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا ضمن محکومیت به حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت: رژیم صهیونیستی با این گونه جنایات و حملات علیه مردم لبنان به دنبال جبران شکست‌های خود در غزه است غافل از اینکه این حملات، واکنش ها به جنایات این رژیم را افزایش داده و می دهد.

وی افزود: سازمان‌های بین المللی انفعال را در قبال جنایات صهیونیست‌ها کنار بگذارند و جلوی جنایات این رژیم نامشروع را بگیرند.

احمدی خاطرنشان کرد: پایه و اساس تشکیل رژیم صهیونیستی بر ترور و وحشیگری بنا شده و این رژیم نامشروع از ابتدای تأسیس تاکنون مرتکب جنایات زیادی علیه مسلمانان شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با جنایات خود سقوط خود را بیش از پیش تسریع می کند و جنایات این رژیم نمی تواند از سقوط آن جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی روز گذشته مناطق جنوب لبنان از جمله بخشی از مناطق مسکونی این منطقه را مورد حملات وحشیانه خود قرار داد که در جریان این حملات تعدادی از شهروندان لبنانی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زیر آوار مدفون شدند

رسانه های خبری گزارش دادند شب گذشته، رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کرد که این حملات همچنان نیز ادامه دارد.

ساختمان مناطقی همچون «الکفاءات»، «الشویفات»، «الحدث» و «اللیلکی» در حومه جنوبی بیروت زیر آتش شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.