یزد- ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد از پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای ۵۷۶ طرح اقتصادی در شهرستان خاتم خبر داد.

"سید عباس امامی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون و درچارچوب تفاهم‌نامه های منعقده با برخی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در شهرستان کمتر توسعه‌یافته خاتم به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه صندوق کارآفرینی امید حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک با اعطای تسهیلات اشتغال با اولویت مناطق روستایی، محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور است و به همین منظور پرداخت تسهیلات در شهرستان خاتم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر کارآفرینی امید یزد گفت: از تسهیلات پرداختی ۲۰۳ طرح به مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی،۳۱۱ طرح به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال در بخش خدمات و ۶۲ طرح به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در بخش صنعت به متتقاضیان پرداخت شده که زمینه تثبیت و ایجاد ۶۸۵ فرصت شغلی را فراهم نموده است.

امامی ادامه داد: از ۵۷۶ فقره تسهیلات پرداخت شده،۲۹۱ طرح به مبلغ ۴۱۴ میلیارد ریال به آقایان و ۲۸۵ طرح به مبلغ ۱۸۶ میلیارد ریال به بانوان اختصاص یافته است.