همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۹ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در شهرستان تویسرکان خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده نگهداری و عرضه ۲۰۵ کارتن گردو مخلوط ۵۰ درصد ایرانی و خارجی به ارزش ۹ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام نگهداری و عرضه کالای قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی خاطر نشان کرد: دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناحیه انتظامی شهرستان تویسرکان کالای قاچاق را از یک واحد صنفی کشف و پرونده آن برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی تویسرکان ارسال شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان چندی پیش نیز از محکومیت ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردوی خارجی در شهرستان ملایر خبر داد.

یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر به پرونده قاچاق یک هزار و ۹۳۶ کیلوگرم گردو خارجی به ارزش سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر از یک خودرو باری وانت ، محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت نگهداری دستگاه تولید رمز ارز قاچاق در مریانج

رئیس شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۳۹۸ میلیون ریالی برای نگهداری سه دستگاه ماینر قاچاق خبر داد.

حبیب اله شجاعی گفت: پرونده نگهداری سه دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۳۹۸ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان رسیدگی شد.

رئیس شعبه سوم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

شجاعی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری شهر مریانج با شکایت اداره برق همدان این تخلف را در یکی از روستاهای تابعه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.