تهران- ایرنا- مدرس هندی کنفدراسیون موتورسورای آسیا برای برگزاری دوره‌ آموزشی مهر ماه امسال به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، با پیگیری و رایزنی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان «راجیو سیتهو» مدرس هندی آکادمی هوندا و کنفدراسیون موتورسواری آسیا مهرماه جاری برای آموزش مربیان و علاقمندان موتور ریس به ایران خواهد آمد.

مازیار ناظمی با تائید این خبر گفت: با هماهنگی «اکبر ابراهیم» رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هند و معاون وی «کومار»، در سفری که برای کاپ آسیا به تایلند داشتم با آقای «راجیو» توافق کردیم و با موافقت شورای برون مرزی این مدرس مهرماه ۱۴۰۳ وارد ایران می‌شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی درباره مربی خارجی دوره درجه دو مربیگری موتورسواری در ایران گفت: «راجیو» قهرمان ملی هند و جاده‌ای آسیاست و در مسابقات بین‌المللی شاگردان زیادی به عنوان ملی‌پوش تربیت کرده که از جمله آنها می‌توان به «رایدر» بانوی هندی که در مسابقات کاپ آسیا حضور داشت، اشاره کرد.

ناظمی خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که یک مدرس خارجی برای رشته موتورریس وارد ایران می‌شود. این مدرس هندی با هدف توسعه فنی و انتقال دانش و تجربه و از همه مهمتر افزایش انگیزه ورزشکاران به ایران سفر خواهد کرد.

منبع: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی