قزوین - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال‌ احمر قزوین از وقوع سه مورد تصادف با مصدومیت ۲۰ مسافر و برجای ماندن ۲ فوتی در آزادراه‌های این استان خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از بامداد تا صبح امروز سه مورد تصادف رانندگی در آزادراه‌های استان قزوین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گزارش شد.

وی اضافه کرد: بر اثر برخورد زنجیره ای ۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی پراید وانت در کیلومتر ۳۰ آزادراه قزوین - تهران، امدادگران پایگاه امداد و نجات محمدیه به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند با بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم و یک فوتی داشته است، تصریح کرد: ۲ مصدوم توسط نجاتگران به مرکز درمانی منتقل شده و فوتی نیز تحویل مراجع متولی شد.

این مسوول در ادامه به وقوع تصادفی دیگر مبنی بر برخورد ۲ دستگاه سمند با یکدیگر در کیلومتر ۳۷ آزاد راه قزوین - رشت خبر داد و تشریح کرد: به محض اعلام این حادثه امدادگران پایگاه امداد و نجات کوهین به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند ادامه داد: این حادثه چهار مصدوم داشت که توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین به تشریح تصادف سوم در سحرگاه امروز پرداخت و گفت: بر اثر برخورد زنجیره ای ۶ دستگاه خودرو در کیلومتر پنج آزادراه قزوین - زنجان، امدادگران پایگاه فدک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند خاطرنشان کرد: این حادثه ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شده و فوتی حادثه نیز تحویل عوامل انتظامی شد.

وی یادآور شد: هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه جهت امداد رسانی با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.