بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۳۶۰هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان بوشهر در قالب گردان‌های مختلف برای در ماموریت‌های دفاع از انقلاب و کمک به نیروهای مسلح توسط سپاه سازماندهی شده‌اند.

به گزارش ایرنا ، سردار علی رزمجو ، روز شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار کرد: باتوجه به تنوع منابع استراتژیک استان بوشهر دشمن همواره چشم طمع به این منابع دارد اما بدلیل نیروی لایزال الهی ، تدابیر رهبری و فرماندهی کل قوا ، خون شهدا و حماسه آفرینی ، سطح آمادگی و عملیاتی نیروهای مسلح دشمن در مرزهای جغرافیایی این استان متوقف شده است.

وی افزود: هم اینک امنیت بالایی در استان بوشهر برقرار است و نیروهای مسلح در اوج اقتدار ، عزت و آمادگی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در حوزه سرزمینی این استان قرار دارند.

سردار رزمجو با اشاره به حساسیت و اهمیت امور قضایی یادآورشد: اگر در جامعه بین اقشار مختلف و نیروهای مسلح عدالت اجتماعی گسترش دهیم سطح جرایم کاهش می یابد که این مهم در دستگاه قضایی استان و سازمان قضایی نیروهای مسلح به شکل مطلوبی برای دفاع از حقوق عامه برقرار است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: با وجود تحریم و تهدید های مختلف دشمن اما هم اینک اقتدار ، صلابت و سلامت نیروهای مسلح برقرار و مانع از بستر هرگونه ناامنی شده است.

وی تصریح کرد: عملکرد دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح به شکل مطلوبی برای دفاع از حق و حقوق عامه و نیروهای مسلح برای رسیدن به صلابت و اقتدار در راستای امنیت نقش آفرین بوده است.

سردار رزمجو اضافه کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در سازمان قضایی نیروهای مسلح در سطح ملی و به طور خاص در استان بوشهر با اقدامات خداپسندانه و انجام امور برمنبای قانون کارنامه درخشانی به ارمغان آورده است.

وی گفت: این امر باعث شده تا تحقق اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح با استحکام، وحدت و داشتن برنامه و هدف برای رسیدن به تکامل و افق عزت امروز در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.

رزمجو با قدردانی از عملکرد محمد زمان مشایخ در زمان مسوولیت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: سلامت کاری و رسیدگی امور بر مبنای عدالت در سازمان قضایی نیروهای مسلح و دستگاه قضایی این استان زبان زد عام و خاص است .