ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف بیش از ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در چهار روز گذشته طرح امنیت محله محور با حضور کارکنان انتظامی شهرستان ملارد در نقاط مختلف این شهرستان ، عملیاتی شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح که با هدف پاکسازی نقاط آلوده اجرا شد،‌ ۱۳۷ معتاد متجاهر جمع آوری، یک دستگاه خودرو توقیف، ۳۶ نفر خرده فروش و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و ۲۱۶ کیلو و ۹۰۴ گرم انواع موادمخدر، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: از مردم عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۱ کیلوگرم شیشه قبل از توزیع در شهرستان قدس

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد، شهرقدس و غرب استان تهران از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۳۱ کیلوگرم شیشه در شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی روز شنبه با اشاره به جزئیات این عملیات اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهرستان ملارد مشخص شد فردی در شهرستان قدس در امر توزیع مواد مخدر فعالیت داشته و با برخی از خرده فروشان مواد افیونی در ملارد نیز در ارتباط است که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسائی محل فعالیت قاچاقچی موادمخدر در شهرستان قدس در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های ملارد و قدس و غرب استان تهران در عملیاتی غافلگیرانه در بازرسی از محل فعالیت متهم، ۳۱ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه کشف شد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری مامور قلابی در شهرستان ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری مامور قلابی و دو همدستش که با معرفی خود به عنوان مامور قصد کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان داشتند خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی خود را به عنوان مامور معرفی و اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده که با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی، موفق به دستگیری مامور قلابی و همدستانش می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، از شهروندان خواست در مواجهه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعا موضوع را با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.