کرج - ایرنا - رییس اتحادیه پوشاک البرز اعلام کرد: طرح آموزشی ارائه خدمات مشاوره به صنف پوشاک این استان برای برون رفت از برخی مشکلات و چالش ها آغاز شد.

به گزارش ایرنا، "مهدی سلطانی" روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد : تلاش زیادی شده تا ضمن ارائه مشاوره های تخصصی ، چالش های اعضای این صنف در حوزه های مختلف مورد کنکاش و رسیدگی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با هدف تحقق این مهم تفاهم نامه ای با یک مرکز آموزشی "حسابداران خبره رامان" منعقد کردیم تا رفع مشکلات صنف پوشاک البرز در حوزه های مرتبط از جمله "امور مالیاتی" ، "دارایی" و "تامین اجتماعی" در دستور کار ویژه قرار گیرد.

سلطانی گفت: در پوشش امضای این تفاهم نامه ضمن حضور اعضای صنف پوشاک البرز در نشست های کارشناسی و سمینار های آموزشی ، راهکارهای رفع نارسایی ها و چالش های صنف پوشاک استان مطرح و مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار می گیرد.

رییس اتحادیه پوشاک البرز با اشاره به عدم آگاهی برخی از اعضای این صنف در چگونگی رفع مشکلات گفت: با بهره گیری از خدمات مشاوره تخصصی مجموعه "حسابداران خبره رامان" ، اعضای این صنف راه حل های تحلیلی و پژوهشی در بستر رفع چالش های صنفی را تجربه می کنند.

سلطانی بیان کرد: خدمات مرکز "حسابداران خبره رامان" بستر مناسبی را در پیشبرد کمک رسانی به اعضای این صنف در رفع چالش های صنفی مهیا کرده است.

وی افزود: تلاش ما براین است تا اعضای اتحادیه در فعالیت هایشان دچار مشکلات ناشی از عدم آگاهی نشوند و بتوانند با بهره مندی از مشاوره های تخصصی چالش های صنفی را برطرف کنند.

رییس اتحادیه پوشاک البرز به اعضای اتحادیه پوشاک البرز توصیه کرد ، ضمن حضور در دوره های آموزشی ماهانه مجموعه "رامان" در زمینه های امور "مالیاتی" ، "خدمات بیمه ای" و "تامین اجتماعی" آموزش های لازم را فرا گیرند.

سلطانی به مدیران فروشگاه های پوشاک استان البرز توصیه کرد در صورت تمایل به دریافت مشاوره های حضوری با شماره تلفن های ۷۰-۰۲۶۳۴۰۱۳۹۶۹ تماس حاصل نمایند.

اکنون بیش ازپنج هزار واحد صنفی دارای جواز در عرضه پوشاک در سطح استان البرز فعالیت دارند.