شهریار - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از شهروندان شناسایی قاتلان فراری در شهرستان شهریار برابر دستور مقام قضایی را درخواست کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"فضل اله سواری پور" روز شنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: طی وقوع یک فقره قتل در شهرک صدف شهرستان شهریار، به منظور شناسایی و دستگیری قاتلان و با دستور مقام قضائی، تصویر آنها بدون پوشش منتشر می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: شهروندانی که اطلاعاتی از این افراد دارند مراتب را به پلیس آگاهی غرب استان تهران طی شماره تماس ۰۲۱۲۱۸۷۵۷۵۸ و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف بیش از ۳۹ کیلوگرم مخدر تریاک در شهریار

سرهنگ"ارسلان باقرآبادی"رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: افرادی ساکن کرج قصد داشتند یک محموله موادمخدر را با یک دستگاه خودروی سواری وارد حوزه غرب استان تهران نمایند که برسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی حوزه اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی خودرو مذکور شده که با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در عملیاتی موفق در میدان فرمانداری شهریار خودرو را توقیف و چهار نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۳۹ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک بدون لفافه کشف شد، خاطرنشان کرد: در ادامه متهمان به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انبار لوازم خانگی قاچاق ۴۰ میلیاردی در باغستان شهریار لو رفت
سردار "مهدی کرمی" جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از شهرک های باغستان شهریار اقدام به دپو و نگهداری لوازم خانگی و ادوات ساختمانی قاچاق می کند، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی انبار در باغستان شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، ۱۵۰ کارتن لوازم خانگی، ماکروویو، گاز، فر، هود و ۲۲۸ قلم انواع شیرآلات سینک ساختمانی کشف و مالک کالای قاچاق نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد

دستگیری سارقان محتویات خودرو با ۱۳فقره سرقت در شهریار
سرهنگ"پیمان فتاحی" فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ اندیشه حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به ۲ نفر در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون که با اقدامات فنی و پلیسی در یک عملیات موفق، دستگیر شدند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۱۳ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.