بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: باتوجه به هشدار مهم مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ دشمن بخش قابل توجهی از توان ما باید معطوف به مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه‌ها به ویژه حوزه نظامی باشد.

به گزارش ایرنا ، اکبر پورات روز شنبه در جمع شورای قضایی استان بوشهر اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح مومن و متعهد ما به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نقطه قوت و منشا اقتدار کشور قلمداد می‌شوند و در نقطه مقابل این اقتدار، تلاش دشمن برای نفوذ و یا اخلال و یا کارشکنی در سیر و مراحل پیشرفتی است.

وی افزود: در قضیه ترور با دستگاه‌های پیجر، کودک‌کشان صهیونیستی ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بودند تا از طریق نفوذ برنامه های پلید خود را پیش ببرند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به جنایات بی‌سابقه استکبار جهانی با سردمداری آمریکا و اسرائیل غاصب و متحدین آنها علیه بشریت در کشتار زنان و کودکان بیگناه اظهار کرد: ضعیف شدن اسرائیل در اثر گیر کردن در باتلاق جنگ با غزه و رویارویی به جبهه مقاومت و عدم تحقق دستاوردهای مورد نظر در حدود یک سال جنگ و خونریزی و کشتار گرفتار شده است.

پورات یادآور شد: سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و عدالت دارد.

وی ادامه داد: این سازمان در تامین حقوق شهروندان و حفاظت از حقوق نیروهای مسلح رسالت مهمی برعهده دارد لذا تقویت این سازمان نتایج ارزنده‌ای را به همراه خواهد داشت.

معاون استانداری بوشهر گفت: تعامل سازنده، ارتقای سطح آموزش و توانمندسازی کارکنان، بهبود فرآیندهای قضایی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، تقویت ارتباطات با سایر نهادها و سازمان‌ها و ابتکارات خوب از اقداماتی است که در سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان بازخورد خوبی داشته است.

وی با قدردانی از تلاش های رئیس محمد زمان مشایخ رئیس قبلی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر برای بحرانی رئیس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

پورات اضافه کرد: مجموعه وزارت کشور و استانداری بوشهر برای همراهی و کمک به مسئول جدید و همچنین سازمان قضایی نیروهای مسلح در کلیه سطوح آمادگی کامل دارد.