زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در درگیری مسلحانه توسط انتظامی در خاش کشف شد.

سردار محمدرضا اسحاقی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر استان و ماموران پلیس خاش از تردد قاچاقچیان در مسیر ارتباطی خاش که قصد جابجایی مواد مخدر به یکی از استان های همجوار را داشتند مطلع و موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی بیان کرد: در این راستا سوژه مورد نظر با یک دستگاه سواری تویوتا شناسایی و با حضور ماموران انتظامی در یک عملیات پلیسی مقتدرانه تعقیب و دستور ایست صادر شد که راننده به دستور ماموران توجه نکرده و ضمن درگیری مسلحانه با ماموران از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با رعایت قانون به کارگیری سلاح در نهایت خودرو متوقف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بازرسی های تخصصی از خودرو توقیفی مقدار ۲۵۰ کیلوگرم شیشه کشف و یک نفر قاچاقچی که در درگیری با پلیس مجروح شده بود دستگیر و ضمن اقدامات درمانی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.