رشت - ایرنا - مردم متدین و انقلابی گیلان شنبه شب با حضور در مساجد، حسینه‌ها و بقاع متبرکه استان برای پیروزی حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم غزه دست به دعا برداشتند و جنایات صهیونیست در به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مردم همیشه در صحنه گیلان با حضور در مساجد، حسینه‌ها و امام‌زادگان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، ضمن حمایت از محور مقاومت و رزمندگان شجاع حزب‌الله، برای نابودی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست دست به دعا برداشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت دعای توسل ضمن ارج نهادن به مقاومت اسلامی مردم مظلوم غزه و لبنان، یاد شهدای جبهه مقاومت از جمله سید مقاومت و نیز مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین و لبنان را گرامی داشتند.

نمازگزاران گیلانی جمعه گذشته نیز پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی «جمعه‌های خشم» جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

گیلانی‌ها جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند+ فیلم

مردم گیلان در مراسم دعا برای پیروزی حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم غزه شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سردادند و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیست به نمایش گذاشتند.

گیلانی‌ها در این مراسم از خداوند خواستار نابودی استکبار و توطئه‌های جهانی و نابودی رژیم جلاد صهیونیستی و پیروزی و آزادی ملت ستمدیده و مقاوم غزه و لبنان از شر صهیونیسم بین‌الملل و نابودی این رژیم جعلی شدند.