آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: با توجه به ایستادگی نیروهای مقاومت در منطقه، عملکرد دیوانه وار اسرائیل و هم پیمانانش نشان از حرکت مقاومت در مسیر پیروزی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بهزاد قنبری روز شنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران و مدافعان حرم شهرستان آستارا اظهار کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس توانستند محاسبه صدام و حامیانش را برهم بزنند؛ ما در دفاع مقدس پیروز شدیم چرا که به تکلیف خود یعنی جهاد در راه خدا عمل کردیم.
وی با بیان اینکه هیچگاه حزب شیطان پیروز نیست و این قاعده و وعده الهی است، افزود: باید به یاد داشته باشیم در ۵۱ آیه از قرآن کریم آمده است که شما به تکالیف خود عمل کنید، پیروزی رقم خواهد خورد. در موضوع جنگ تحمیلی که پای جان در میان بود ما به تکلیف عمل کردیم.
فرمانده سپاه شهرستان آستارا با تاکید بر اینکه امروز فرهنگ دفاع مقدس گسترش پیدا کرده است، بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن در مقابل خبیثان عالم از آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم متوحش اسرائیل تکلیف خود را انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جرات رویارویی با رزمندگان حزب‌الله و حماس را ندارد و به همین کودکان و زنان را قتل عام می کند و دست به ترورهای ناجوانمردانه می زند، عنوان کرد: حزب‌الله آرزوی آن را دارد سربازان صهیونیست وارد جنگ زمینی شوند که در این صورت شکستی عجیب خواهند خورد.

سرهنگ قنبری افزود: یک سال است جبهه مقاومت در غزه توانسته در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند در حالی که کشورهای عربی و سایر کشورهای دنیا فکر نمی‌کردند که بتواند مقاومت کند.
وی خاطرنشان کرد: مردم دنیا امروز تصویر درستی از این رژیم سفاک و خطرناک برای جامعه جهانی پیدا کرده‌اند و این پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت و شکستی بزرگ‌تر از شکست نظامی برای صهیونیست‌هاست.

در پایان این مراسم ۳۰ نفر از ایثارگران، مدافعان حرم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.