کرج - ایرنا- رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد: این کلانشهر میزبان دومین نمایشگاه صنعت سیما و منظر شهری کشور با هدف معرفی جدید دستاوردهای فناوری در این بخش شد.

به گزارش ایرنا، "علیرضا عاقلی " روز شنبه در حاشیه آیین رونمایی از پوستر دومین نمایشگاه صنعت سیما و منظر شهری در کرج افزود: این نمایشگاه یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری در سالن نمایش باغ گل های پارک شهید چمران کرج دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه جدید ترین دستاوردهای علمی و فناوری در بخش آبیاری و توسعه فضای سبز توسط شرکت های فناور و دانش بنیان از سراسر کشور به نمایش گذاشته می شود.

عاقلی گفت : آشنایی پیمانکاران و مسوولان دستگاههای اجرایی و مدیریت شهری باآخرین فناوری فضای سبز و آبیاری از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی بهره گیری از فناوری روز برای آبیاری فضاهای سبز شهری مهمترین برنامه محوری این نمایشگاه است.

عاقلی گفت: اکنون بخش عمده فضاهای سبز کرج با استفاده از آب غیر شرب آبیاری می شود ضمن آنکه تاکنون چهار تصفیه خانه پساب توسط شهرداری کرج احداث و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی نمای ساختمان ها یکی از برنامه های محوری سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهرداری کرج است که با جدیت دنبال خواهد شد.

عاقلی افزود: همچنین ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نیز یکی از موضوعاتی است که باید با همکاری سایر دستگاههای اجرایی عملیاتی شود.