تهران- ایرنا- پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: نهضت مقاومت ادامه دارد و تا پیروزی کامل علیه رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم تداوم خواهد داشت.

داریوش ارجمند در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: دیدگاه من نسبت به شهادت سید حسن نصرالله و اتفاقاتی که به ویژه در چند روز اخیر در لبنان و علیه نیروهای مقاومت رخ داد هم همانند تمامی کسانی است که نسبت به محور مقاومت اقدام‌های اخیر را ستم جهانی می‌دانند.

وی افزود: ستمی که بر حزب‌الله لبنان شده و می‌شود، ستمی جهانی است. این یک ظلم است و ادامه خواهد داشت ولی شهادت رهبران حزب‌الله تاثیری در مقاومت محور نخواهد داشت.

این هنرمند تصریح کرد: ظلم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان تمام ناشدنی است، اما در این سو هم نیروهای مقاومت دست از مقاومت خود برنمی‌دارند.

ارجمند تاکید کرد: نهضت مقاومت ادامه دارد و تا پیروزی کامل علیه رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.