ایلام - ایرنا - مجمع نمایندگان استان ایلام در پیام مشترکی جنایت رژیم سفاک اسرائیل را در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، متن پیام تسلیت فریدون همتی، اسدالله چراغی و سارا فلاحی نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

شهادت خون پاکی است که در رگ های مرده جامعه تزریق می شود تا آن ها را زنده نگه دارد.

شهادت فرمانده شجاع و دلاور جبهه مقاومت سید حسن نصرالله، خون تازه ای در رگهای مقاومت است و قطعا تقاص این خون پاک و به ناحق ریخته شده اضمحلال اسرائیل غاصب و جنایتکار خواهد بود.

ملت ایران تا نابودی رژیم سفاک اسرائیل در کنار رزمندگان مقاومت خواهد بود و اجازه نخواهد داد آمریکای خونخوار و فرزند پلیدش اسرائیل، مقاومت را تضعیف کنند.

ما نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسطوره مقاومت جهان اسلام به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امت اسلام اعلام می کنیم تا انتقام این خون های به ناحق ریخته شده از پای نخواهیم نشست.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.