شیراز - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت جانسوز «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان موجب تداوم و بالنده شدن هر چه بیشتر جریان مقاومت در سطح منطقه خواهد شد.

امید نصیبی عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» اظهار کرد: شهادت جانسوز سید مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان را به همه آزادگان جهان اسلام تسلیت می‌گویم؛ شهادتی که در حقیقت موجب زنده شدن و بالنده شدن جریان مقاومت در سطح منطقه خواهد شد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اتفاق نشان‌دهنده درماندگی و ناتوانی رژیم صهیونسیتی در کنترل وضعیت کنونی منطقه است؛ رژیمی که با اینگونه اقدامات در سال‌ها، ماه‌ها و روزهای اخیر نتوانسته راهی برای برون رفت از مشکلاتی که دچار آن شده، بیابد.

نصیبی اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند ایران اسلامی تا پایان راه در کنار نهضت مقاومت خواهد ایستاد و از این نهضت دفاع می‌کند.

این نماینده مجلس افزود: امروز آزادگان جهان در لبنان، فلسطین، یمن، سوریه، عراق و سایر نقاط جهان منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از پیش برای مقابله با رژیم کودکش صهیونیستی و پشتیبانان او همراه شده‌اند و قطعا روند فعلی که این رژیم اشغالگر در پیش گرفته بیش از هر چیز دیگرآن را در باتلاق و گردبادی که خودش ایجاد کرده فرو خواهد برد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.