سنندج- ایرنا- مردم سنندج عصر شنبه در محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم سنندج در این تجمع با شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر، شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بین تجمع کنندگان اظهار کرد: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، مصیبتی دردناک است اما این جنایت، عزم مقاومت برای نابودی اسراییل را بیشتر می کند.

مهدی رمضانی افزود: سیدحسن نصرالله امروز در کنار دیگر شهدای مقاومت، جمع شده و مانند پروانگانی گرد وجود سیدالشهدا می چرخند.

وی با بیان اینکه این شهید بیش از ۴۰ سال در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد، اضافه کرد: فشار این مصیبت بر قلب رهبری سنگین است اما ایشان به نصرت الهی ایمان دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: امروز همه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دلمان قرص است.

رمضانی یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی احساس عجز می کند و بعد از عملیات طوفان الاقصی، هنوز نتوانسته به بخش هایی از تونل هایی که حماس عملیات نظامی را شکل داده، دست پیدا کند.

وی گفت: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای همه دنیا رو شده است و آگاهی عمومی در افکار بشری مقدمه شکست و زوال این رژیم منحوس است.