رشت- ایرنا- نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پرچم مقاومت و شهید سید حسن نصرالله بر زمین نمی ماند و توسط جوانان سرافراز و شخصیت‌های برجسته‌ای از سرزمین اسلام و فرهیختگان مسلمان آن را حمل خواهند کرد.

آیت الله سید علی حسینی اشکوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل؛ شهادت را برای مردان راستین مسیر حق، رسیدن به سعادت است و آرزوی هر انسان آزاده‌ای و اظهار کرد: جلوه و نمود واقعی مجاهدت را در مبارزه با ظلم می توان یافت که شهید سید حسن نصرالله نمونه واقعی این مجاهدت بود.

وی تصریح کرد: راه این مجاهد شهید ادامه خواهد داشت و خونهای به زمین ریخته شهداء درخت مجاهدت و مقاومت را در تناورتر خواهد کرد.

آیت الله اشکوری گفت: باید نقشه ها و ترفندهای دشمن توسط کسانی که این پرچم را به دوش می کشند شناسایی و خنثی شود تا نیروهای مبارز و مقاومت به حیات طیبه خود ادامه داده و دشمنان را نابود سازد.
نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این عمل جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند و گروه مقاومت، ‌ رزمندگان اسلام و مسئولان با درنظر گرفتن موقعیت مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن جواب قاطعی به این جنایات خواهند داد.

وی اظهار کرد: نباید بگذاریم‌ دشمن پرروتر و جسورتر شود؛ جسارت دشمن زیانبار است و باید آنها را سرجای خود بنشانیم و آینده این راه به خواست الهی روشن و رهروان آن بسیار است راهی که از کربلا آغاز و سپس طی هشت سال دفاع مقدس در ایران اسلامی و بعد از آن دفاع از حرم های مطهر ائمه در سوریه و مبارزه با داعش، جنگ غزه و اکنون با شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله در لبنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: راه شهدای مقاومت و مبارزان با دشمنان ددمنش با قوت ادامه دارد و بزودی پیروزی به حق از آن رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است و نصرت از آن ملت بزرگ لبنان و حزب الله و حماس خواهد بود.

به گزارش ایرنا، شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ششم مهرماه ۱۴۰۳ در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت به شهادت رسید.