همدان - ایرنا - نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سید حسن نصرالله از سوی دشمن بزدل صهیونیستی نابودی این رژیم غاصب و کودک کش را سرعت بخشید.

آیت الله سید مصطفی موسوی فراز عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را محضر بقیه الله(عج)، رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان تسلیت عرض می کنم، شهادت بزرگان در دین اسلام مساله تازه ای نیست که شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نمونه ای از آنهاست.

وی اظهار کرد: شهادت افتخاری است که خداوند به بندگان مقرب و خاص خود عطا می کند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان و محور مقاومت و حزب الله نعمت و شخصیت بزرگی را امروز از دست دادند با این حال پیروزی از آن مومنان است، باید با اتحاد و انسجام پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و هر دستوری صادر کردند، مطیع اوامر ایشان باشیم.

آیت الله موسوی فراز با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت هستند، اظهار کرد: باید توجه داشت که در ظاهر شهادت امام حسین(ع) پیروزی لحاظ نمی شد اما در واقع این یک پیروزی بزرگ برای اسلام و مومنان بود و امروز پس از ۱۴ قرن از این شهادت و واقعه کربلا می بینیم که نهضت عاشورا زنده و پویاست و هرسال به جمعیت ده ها میلیونی اربعین افزوده می شود.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری این را هم بیان کرد که در قضیه شهادت سید حسن نصرالله نیز باید به این مساله توجه داشت و می دانیم که با عنایت خدا و تلاش جبهه مقاومت رژیم جنایتکار صهیونیستی محکوم به نابودی است.

وی اظهار کرد: در گذشته نیز حتی بیرون از مرزها هر زمان که اجازه ولی فقیه صادر می شد، رزمندگان برای تقابل با دشمن به صف می ایستادند، همان گونه که در جریان جنگ کفار و دشمنان در سوریه و عراق دیدیم که رزمندگان اسلام چگونه تا پای جان از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند و دست دشمن را با شجاعت مثال زدنی خود کوتاه کردند.

آیت الله موسوی فراز ادامه داد: باید استقامت و روحیه خود را حفظ کنیم و منتظر دستور مقام معظم رهبری باشیم و این را بدانیم که خداوند وعده داده که ما پیامبران خود و همراهانش را در مقابل جبهه کفر یاری می کنیم.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.