شیراز - ایرنا - بدنبال اقدام ددمنشانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن "سید حسن نصرالله "دبیر کل جنبش حزب الله لبنان ، پرچم عزا بر فراز گنبد و بارگاه حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برافراشته شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با برافراشته شدن پرچم سیاه برافراز حضرت شاهچراغ (ع) مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شیراز عصر شنبه در محکومیت جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی تجمع کردند و ضمن سردادن الله اکبر ، علیه رژیم غاصب صهیونیستی شعار دادند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.