قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را به مردم ایران و استان قزوین تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در متن پیام تسلیت آیت الله علی اسلامی که یک رونوشت از آن نیز به ایرنا ارسال شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران و هم استانی های عزیز

رهبر مومن، بصیر، شجاع و تکلیف‌ مدار حزب الله لبنان، جناب حجة الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) به آرزوی دیرینه اش "شهادت" دست یافت و به رفیقان شهیدش پیوست و جهان اسلام، عالمی مجاهد و مدیری بافضیلت و کم نظیر را از دست داد.

در ادامه می خوانیم: اینجانب این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ (ارواحنالتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (ادام الله ظله) و به ارواح مطهّر امام و شهداء، ملت مقاوم لبنان، حزب الله عزیز و شما عزیزان، تسلیت عرض می کنم.

آن نمونه‌ برجسته‌ تربیت یافته مکتب اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله)، پرچمدار خدمت و جهاد و خار چشم مستکبران بود و شجاعانه در این عرصه، نقش بی‌بدیل ایفا کرد و از سوی خدای متعال، پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ این سالیان، شهادت رقم خورد.

در پایان این پیام آمده است: همه‌ دوستان و نیز همه‌ دشمنان بدانند خط جهاد و مقاومت با از دست دادن این مجاهد کبیر متوقف نخواهدشد و با انگیزه‌ مضاعف استمرار پیدا خواهد کرد و انشاءالله پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.