آبادان - ایرنا - شماری از مردم آبادان حملات اخیر رژیم صهیونسیتی به لبنان و به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم و حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع که شامگاه شنبه در بلوار معلم آبادان برگزار شد، با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از تکرار جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان اعلام کردند.

مردم آبادان در این گردهمایی اعتراض آمیز، کشتار بی رحمانه مردم فلسطین را محکوم و خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند.

همچنین تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، آمادگی خود را جهت مقابله با حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه فلسطین و لبنان اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.