اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان، در پی جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایرنا، در پیام روز شنبه سیدرضا مرتضوی، آمده است: شهادت اسطوره صبر و ایمان، جهاد و مقاومت و علمدار جبهه مبارزه با شیطان مجسم، جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله که بیش از سی سال از عمر پربرکت خویش را به رهبری جبهه مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی گذراند، به همراه جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، همه مسلمانان و به ویژه آزادی خواهان جهان را در بُهت و خشم و اندوه فرو برد.

خوی درندگی و دیو صفتی که از ازل در سرشت شجره خبیثه صهیونیسم خونخوار و همدست جنایتکار او شیطان بزرگ، آمریکا وجود داشته، این روزها به مرز جنون، وقاحت، گستاخی و درندگی بی حد و حصر رسیده است.

بدون تردید هرگونه انعطاف در برابر این شیاطین خونخوار و یا تکیه کردن بر ساختارهای اوهام گونه ای چون شورای امنیت سازمان ملل، نه تنها در مسیر عزت جامعه مسلمین نخواهد بود، بلکه این رژیم غاصب را بیش از پیش گستاخ تر و هر روز بر فهرست جنایات او خواهد افزود.

ادامه این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان اصفهان، دیار شهیدان و سرزمین سرداران شهیدِ صهیونیزم ستیز، ضمن محکومیت این جنایت هولناک و غیرقابل اغماض، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه)، رهبر حکیم انقلاب(مدظله العالی) و عموم مسلمین و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض نموده، برای شهدای والامقام این جنایت آشکار، علو درجات، برای مجروحان عافیت و برای بازماندگان شهدا صبوری، سلامتی و توفیق درک نابودی رژیم سفاک صهیونیستی، از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.