اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی در شهادت سید حسن نصرالله موجب می‌شود تا جبهه مقاومت از گذشته مستحکم تر و برای رسیدن به پیروزی بیشتر بکوشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» شامگاه شنبه در تجمع مردم اراک در پیاده راه امیرکبیر این شهر افزود: جنایت رژیم صهیونسیتی زمانی اتفاق افتاد که نتانیاهو برای رفتن به مجمع سازمان ملل بود و در این مجمع بسیاری از کشورها در اعتراض به جنایت این رژیم کودک‌کش جلسه مجمع سازمان ملل را ترک کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی در همه امور از مشورت آمریکا بهره‌مند می‌شود، اضافه کرد: هماهنگی این جنایت نیز با آمریکایی‌ها و با دستور شیطان بزرگ عملیاتی شده است.

امام جمعه اراک گفت: این اقدام مذبوحانه رژیم جعلی اسرائیل در شهادت سید حسن نصرالله بی سابقه بود و در مرحله اول ۱۰ موشک و در مرحله دیگر هم چند واحد را مورد هدف قرار داد که تعدادی از رزمندگان و سید حسن نصرالله هم به شهادت رسید.

آیت دری نجف‌آبادی در ادامه به فعالیت‌های مبارزاتی شهید سید حسن نصرالله در طول عمر پربرکتش اشاره کرد و افزود: هدف اصلی آنان شهادت، سید مقاومت سید حسن نصرالله بود این سید بزرگوار ۳۰ سال دبیرکل جبهه مقاومت لبنان بود و در این مدت هدایت و جهاد مستمر شبانه روزی داشت.

وی بیان کرد: این مرد مجاهد ۱۸ سال برای آزادی جنوب لبنان مبارزه کرد و زمانی که در سال ۱۹۸۳ رژیم صهیونسیتی اسراییل، جنوب لبنان را اشغال کرد ۱۸ سال فداکاری کرد تا این منطقه آزاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اگر حزب‌الله لبنان در ۱۸ سال بعد از آزادی جنوب امکانات نظامی کمی داشت، اما امروز امکانات پیشرفته در سطح بالایی دارد.