زاهدان - ایرنا - سرطایفه بزرگ نارویی در شمال سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: سیدحسن نصرالله رهبری شجاع و مدافع کشور فلسطین بود.

حاج محمد ناروئی مقدم روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت و به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله، بیان کرد: دبیرکل حزب الله لبنان به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضای او حرکت و به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه شهدا ملحق شد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله سرافراز زندگی کرد و سرافراز هم به شهادت رسید، افزود: این شهید والامقام از روحانیون مبارز و مجاهد معاصر لبنان و دبیرکل جنبش حزب‌الله این کشور بود که سال‌ها در مقابل تجاوزات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرد.

سرطایفه بزرگ نارویی در شمال سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این شهید والامقام حدود ۳۰ سال در راه مقاومت بود، حمله رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه جنوبی بیروت یک اقدام تروریستی بزدلانه و جنایت فجیع است که بار دیگر خوی وحشی‌گری و خونخوار بودن این رژیم را ثابت کرد.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی همه ارزش‌ها، هنجارها و معاهدات بین‌المللی را زیر پا گذاشته و آشکارا امنیت و صلح جهانی را در سایه سکوت و ناتوانی بین‌المللی، تهدید می‌کند، ما خواستار برخورد جوامع مسلمان و آزادی‌خواه دنیا با این رژیم جنایتکار و کودک‌کش هستیم.