سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: شهید سید حسن نصرالله در جریان جنگ‌ها و رویارویی‌های نظامی با رژیم صهیونیستی، محبوبیت گسترده‌ای در جهان عرب و اسلام به‌دست آورد و نام او با مقاومت در برابر اسراییل و مخالفت با نفوذ غرب در غرب آسیا گره خورد. 

به گزارش ایرنا، در پیام روز یکشنبه حجت الاسلام سیدحسین حسینی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان آمده است: شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع و رهبر حزب الله لبنان جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله علیه) توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد.

در ادامه آمده است: شهید سید حسن نصرالله در جریان جنگ‌ها و رویارویی‌های نظامی با رژیم صهیونیستی، شهرت فراوان و محبوبیت گسترده‌ای در جهان عرب و اسلام به‌دست آورد و نام او با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت با نفوذ غرب در غرب آسیا گره خورد.

همچنین بیان شده است: رژیم صهیونیستی که ترور جز ذات کثیف و خوی حیوانی اش است با این اقدام که با هماهنگی همدست همیشگی خود یعنی شیطان بزرگ صورت داده در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی اش بوده اما این دست و پا زدن‌ها نابودی هرچه زودهنگامش را در پی دارد.

در ادامه آمده است: بدون شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

در پایان ذکر شده است: دستگاه قضایی استان کردستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت مجاهد نستوه ، سیدحسن نصرالله را محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصاً خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان، علو درجات و رضوان الهی مسئلت می‌کنم.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی، در منطقه ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند.