خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: آزادی‌خواهان دنیا مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت را برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

ابوطالب شفقت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نه تنها مردم لرستان بلکه تمام مردم ایران و جهان همچنین آزادی‌خواهان دنیا از مردم غزه و جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

وی گفت: این حمایت تا انتقام کامل از رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت همچنین دنیا بداند که انتقام خون شهید سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و دیگران مجاهدان جبهه مقاومت را خواهیم گرفت.

وی افزود: به شهادت رساندن مردم غزه از جمله زنان و کودکان بی دفاع، موجب ذلت رژیم صهیونیستی شده و این رژیم غاصب در حال نسل کشی مردم مظلوم غزه است اما با این اقدام، مظلومیت و مقاومت ملت فلسطین و حماسه صبر آنها در تاریخ ماندگار می‌شود.

شفقت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با قتل عام در لبنان می‌خواهد مقاومت و جهاد فی سبیل الله حزب الله را تضعیف کند اما همگان می‌دانند محور مقاومت هرگز تسلیم سلطه‌گران و زورگویان صهیونیسم نخواهد شد.

وی گفت: امروز جهانیان به خوبی می‌دانند آمریکای جنایتکار در پس همه ظلم‌ و جنایت‌های علیه ملت‌های آزاده قرار دارد و یک روز باید پاسخگوی این اقدامات باشد.

وی افزود: ترور و به شهادت رساندن مجاهدان و فرماندهان مقاومت از سوی رژیم تروریست و غاصب اسراییل، عزم مجاهدان و آزادی‌خواهان راه حق علیه باطل را بیش از بیش راسخ و استوار می‌کند.