همدان- ایرنا- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سیدحسن نصرالله آغازگر خیزش عظیم جبهه مقاومت علیه ظلم و تجاوز است.

فتح الله توسلی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: رژیم صهیونیستی جنایت دیگری بر فهرست بی‌شمار جنایات خود افزود و با این جنایت بزرگ، خون همه آزادیخواهان و آزادگان جهان به جوش آمده است.

وی اضافه کرد: این رژیم جنایتکار بداند که شهادت سید، پایان سید نیست بلکه آغاز نصربزرگی است که خدا وعده داده است.

توسلی ادامه داد: سید حسن نصرالله، سید مقاومت که عمر پر برکت خود را در مبارزه با استکبار و صهیونیسم گذراند، به شهادت رسید، این خبر تلخ‌ترین و دردناک‌ترین خبری است که جهان اسلام و تشیع بعد از ارتحال امام (ره) دریافت کرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سکوت جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر و کشورهای مسلمان مشوقی برای جنایت اسرائیل بوده و هست اما قدرت نمایی‌های اخیر این رژیم بدون شک بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی ادامه داد: فرماندهی معظم کل قوا، شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح درکنار نیروهای مقاومت تدابیر لازم را برای پاسخ قاطع به این همه جنایت خواهند اندیشید.

وی یادآور شد: به نوبه خودم این جنایت بزرگ را محکوم کرده و به روح شهیدمقاومت و تمام شهدا درود می‌فرستم و از خداوند منان برای مردم مقاوم لبنان بویژه عزیزان حزب الله سلامتی و سربلندی و برای مجروحان جنایات اخیرصهیونیستها شفای عاجل مسالت دارم و شهادت بزرگمرد تاریخ و سیدالشهدای لبنان را به مقام معظم رهبری و تمام دوستداران مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.