اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سیدحسن نصرالله شهید مکتب امام حسین(ع) است و بدون شک جبهه مقاومت قاطعانه انتقام این شهید بزرگوار را از اسرائیل تروریست می‌گیرد.

بهنام نظری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ،با تسلیت شهادت بزرگمرد جبهه مقاومت شهید "سیدحسن نصرالله" به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت و همه مردم لبنان، عراق، یمن، فلسطین و ایران اسلامی و آحاد مسلمانان، افزود: شهادت سید حسن نصرالله به رژیم کودک کش اسرائیل پیام می دهد که مکتب امام حسین (ع)شهادت دارد ولی اسارت ندارد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) پس از شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرمودند "بکشید ما را مکتب ما بیدارتر می‌شود"، امروز هم با شهادت سید حسن نصرالله جبهه مقاومت و تمام آزادی‌خواهان جهان بیدارتر و قاطعانه‌تر در مسیر تحقق اهداف خود که نابودی اسرائیل در صدر آنها قرار دارد گام برمی‌دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله بارها در معرض شهادت قرار گرفت، اظهار کرد: سید مقاومت، برای شهادت آمادگی داشت و آرزویش شهادت در راه خدا بود، سید حسن نصرالله در راه آزادی مردم مظلوم فلسطین جان خود را فدا کرد و مسیر شهادت پرور مکتب سید و سالار شهیدان را پیش گرفت.

نظری بیان کرد: حزب الله و نیروهای مقاومت از انسجامی برخوردارند که شهادت سید حسن نصرالله ذره ای از عزم آنان برابر مقابل رژیم سفاک صهیونیستی کم نمی‌کند بلکه موجب تسریع در نابودی این رژیم منحوس خواهد شد. ثمره خون شهدا این است که پرچم از فرمانده‌ای به فرمانده دیگری سپرده می‌شود شود تا به دست حضرت ولی‌عصر (عج)برسد و نابودی رژیم سفاک اسرائیل را رقم خواهد زد.

وی اضافه کرد: روز پیروزی قدس را به زودی جشن خواهیم گرفت و در بیت المقدس اقامه نماز جماعت می‌کنیم و پیام شهیدان عماد مغنیه، اسماعیل هنیه ،سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد. این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است. به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.