مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سید حسن نصرالله شخصیت مؤمن، معتقد و دلاوری بود که در طول سالیان عمر با برکت خویش، پرچم مقاومت را در اهتزاز نگه داشت.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان با ابراز تاسف و تاثر افزود: نصر الله مجاهدانه در طی عمر با برکتش به مبارزه با دشمن حرامزاده ای پرداخت که روز به روز به زوال و نابودی نزدیکتر می‌شود و همدلی و عزم تمامی ملت‌ها در جهت از بین بردن این صهیون نجس بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: این حرکت ناجوانمردانه اسرائیل زبون بعد از ترور دیگر سرداران و عزیزان ما در طی سالیان اخیر به طور قطع با جوابی سخت تر و جدی تر از گذشته مواجه خواهد شد و به حول و قوه الهی به اشد مجازات خواهند رسید زیرا به گفته امام راحل عظیم الشأن این مسایل باعث بیداری ملت ها در عرصه مبارزه با استکبار جهانی می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همچنین عروج سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار نیلفروشان نشان دهنده قدرتمندی و دلاورمردی عزیزان ما در راه آزادی قدس عزیز است و این ضایعه مولمه را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی، ملت مجاهد و شهید پرور لبنان و همه مردم مسلمان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

"بی تردید هم اکنون روح ملکوتی این شهیدان عزیز با حضرت سیدالشهدا محشور و مأنوس است و امیدواریم به زودی زود شاهد آزادی قدس شریف باشیم و دیده ما به جمال دل آرای حضرت بقیة الله(عج) منور گردد."

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ششم مهرماه مناطق مسکونی محله «حاره حریک» در «ضاحیه» بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند که در این قتل عام دبیرکل حزب الله لبنان و حدود ۴۰۰ نفر از مردم ضاحیه جنوب بیروت به شهادت رسیدند.

در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و دیگر مسوولان کشور پیام تسلیت صادر کردند و پنج روز نیز عزای عمومی اعلام شد.