زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایت و عملیات وحشیانه نمی‌تواند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کند.

ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد راه مقاومت؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و محکومیت جنایت بی سابقه رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان، افزود: آنچه قطعی و مسلم است، رژیم صهیونسیتی، دیوانه‌وار آخرین دست و پا زدن های خود را قبل از فروپاشی و اضمحلال انجام می دهد.

وی افزود: شهادت پاداش دهها سال مجاهدت سید مقاومت بود ضمن اینکه پویایی و ایستادگی جبهه مقاومت با شهادت عجین شده است و متوقف نخواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است، گفت: این رژیم از درون تهی است و بدون سلاحها و حمایت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی آمریکا و غرب دوامی ندارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به استحکام ساختار حزب الله، گفت: نسل های مختلف حزب الله از لحاظ سازماندهی، ایمان، روحیه جهاد و شهادت طلبی این مسیر را با اقتدار و ایمان ادامه می دهند.

رفیعی گفت: مردم با حضور گسترده در اجتماعات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی این پیام را به گوش جهانیان می رسانند که مقاومت یک فرهنگ و یک جبهه واحد است و با شهادت فرماندهان متوقف نخواهد شد بلکه این خون‌های پاک موجب تنومند شدن درخت تناور مقاومت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در آستانه یکسالگی نسل‌کشی مردم فلسطین، رژیم غاصب صهیونیستی دست به جنایت بزرگی زد، ارتش این رژیم شامگاه جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ با حمله جنون آمیز به ضاحیه جنوبی لبنان، مقر فرماندهی حزب الله را مورد حمله قرار داد، در این حمله که از بمب‌های سنگرشکن دوهزار پوندی استفاده شده بود سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت در برابر رژیم جعلی اسرائیل به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به شهادت رسید.

سید حسن نصرالله که به سید رهبران جهان عرب مشهور بود به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش‌های خود در دفاع از مظلومان و مبارزه قاطع با استکبار لقب سید مقاومت و آزادی را گرفت.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کرد.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهرا یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.