بوشهر- ایرنا- ۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی و از هنرمندان خالق این آثار تجلیل شد

به گزارش ایرنا آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در این آئین گفت: در انقلاب شکوهمند اسلامی تاریخ منطقه، تاریخ معاصر ایران، تاریخ جهان و تاریخ هشت سال دفاع مقدس یک فراز تاریخی با درجه بالای اثرگذاری است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام تمدن آفرین نوین ایران هستند افزود: لحظه به لحظه هشت سال دفاع مقدس مدرسه‌ای برای آموختن آموزش پیشرفت و توسعه ایران است.

امام جمعه بوشهر یادآورشد: هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در ایجاد محور مقاومت ایفا کرده است طوریکه اگر دفاع مقدس وجود نداشت اسلام ، عظمت ایران و محور مقاومت نبود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: دفاع مقدس مانند جریان کربلا است اگر هنرمندان و تاریخ نگاران آنرا روایت نکنند در محدوده زمانی خود دفن می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تهدید جنگ تحمیلی ۸ ساله یک فرصت ایجاد کرد افزود: رهبر انقلاب، نیروهای مسلح، جوانان بسیجی و مردم در جبهه و پشت جبهه حماسه‌ای از دفاع جامعه اسلامی ایجاد کردند که نه تنها اجازه ندادند دشمن به اهدافش برسد بلکه توانایی خود را تا فراتر از مرزها رساندند.