زاهدان - ایرنا - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بدون شک مسیر مقاومت با صلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با جمعی از پاسداران و بسیجیان سیستان و بلوچستان در گفتوگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: تعابیری که امام خامنه‌ای عزیز برای شهید عزیز سید حسن نصرالله به کار بردند بی نظیر است.

وی افزود: این شهید عزیز بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب پرچم دار مقاومت در منطقه بوده و پاداش سال ها جهاد خود را با شهادت خود کسب کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسیر حرکت انقلاب و مقاومت با شهادت افراد متوقف نمی‌شود؛ همانگونه که پیشتر هم این اتفاق رخ نداده و نهضت مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پیش تر دیدید که با شهادت حاج قاسم عزیز خللی در این مسیر مقدس بوجود نیامد و پس از شهادت ایشان عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی برنامه ریزی و اجرا شد.
سردار شفائی افزود: بدون شک مسیر مقاومت با صلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت؛ مهمترین مساله در این مسیر تشخیص وضعیت و تکلیفی است که بر عهده ما است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با بصیرت و آگاهی بدانیم تدبیر رهبری در این زمینه چیست و به تصمیمات فرماندهان نظام اعتماد کامل داشته باشیم.