قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه اهل سنت قصرشیرین گفت: راه شهید «سیدحسن نصرالله» که با دستان پلید رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی ناجوانمردانه به شهادت رسید تا نابودی کامل این رژیم جعلی و سفاک ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ماموستا ملا عادل غلامی روز یکشنبه در پیامی به نمایندگی از شورای روحانیت و افتای اهل سنت غرب کرمانشاه شامل شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین و دالاهو افزود: شهادت مجاهد خستگی ناپذیر شهید سید حسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت مقاوم لبنان و مظلومان غزه و تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه این پیام گفت: شهادت افتخار مردان بزرگ و عالمان و مجاهدان راه خدا است که همیشه برای شهادت آماده اند و آرزوی همه مجاهدان راه عزت، سربلندی و آزادگی و مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران است.

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین افزود: رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی به عنوان دشمن بشریت امروز ناتوان و درمانده‌تر از هر زمان دیگری در حال دست و پا زدن است و در رسیدن به اهداف خود ناتوان مانده است.

غلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی غاصب کودک‌کش و دشمن بشریت بداند که جنایاتی که در طول یک سال گذشته که بر ملت مظلوم فلسطین و غزه انجام داده و نهایت وحشیگری خود را هم در جنوب لبنان نشان داد و صدها زن و کودک و پیر و جوان و دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را شهید کرد قطعاً بداند با دستان آلوده به خون و جنایت هایش نابودی خودش را رقم زده است.

او گفت: راه شهدای اسلام ادامه دارد و نابودی قریب الوقوع اسرائیل غاصب صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.