کرمان- ایرنا- استاندار کرمان با اشاره به اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیست هیچگاه در جنگ رودر رو وارد صحنه نمی‌شود گفت: این رژیم مفلوک دائم در حال انجام عملیات تروریستی است زیرا جرات ورود به عملیات نظامی را ندارد.

محمدمهدی فداکار روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان افزود: رژیم صهیونیستی سلاح های پیشرفته دارد که آنها را نیز آمریکا در اختیارش می گذارد اما این هنر نیست که دهها کیلومتر آن طرف‌تر را با موشک و بمب بزنی، زن و بچه را به شهادت برسانی، بلکه مرد میدان باید برای جنگ به میدان بیاید و این نوع برخوردها در عرف نظامی جهان نیز پذیرفته نیست.

وی با تاکید بر اینکه نطفه رژیم صهیونیستی را بر اساس ترور و جنایت بسته اند و این رژیم جعلی کودک کش کار دیگری بلد نیست تصریح کرد: ترور یکی از ابزارهای کار رژیم صهیونیستی است.

استاندار کرمان ادامه داد: رخدادهای اخیر در لبنان به دنبال اتفاقاتی شکل گرفت که یک سال گذشته در فلسطین رخ داد، یک پیوستگی بین آنها وجود دارد و آنها را از هم نمی‌توان جدا کرد.

وی اظهار داشت: حزب الله لبنان و شخص سید حسن نصرالله در دفاع از مردم و آرمان فلسطین پای کار آمدند و یک سال است بخشی از نیروی انسانی و ظرفیت های نظامی رژیم صهیونیستی را مشغول به خود کردند تا عملا فشار را بر مردم فلسطین کم کنند که در این راستا هزینه های زیادی را نیز پرداخت کرده اند به طوری که در این راه هم شهدایی تقدیم کردند و هم منازل مردم و تاسیسات عمومی آنها آسیب دید.

رژیم اسراییل هر جا در میدان کم بیاورد به ترور دست می زند

فداکار افزود: رژیم تروریست صهیونیستی بر پایه دروغ شکل گرفته و ترور یکی از اصول آن است، بخصوص هر جا در میدان کم بیاورد به ترور دست می زند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی متاسفانه بازوی سیاسی نظامی آمریکا در منطقه و مولود نامشروع انگلیس و آمریکا است تا برای جهان اسلام گرفتاری به وجود بیاورد.

استاندار کرمان تصریح کرد: اخیرا فشارها را بر لبنان بیشتر کردند، بارها ساختمان هایی را هدفمند مورد اصابت قرار دادند و شهید فؤاد شکر، شهید صالح العاروری و شهادت سرداران ایرانی چون سردار زاهدی را رقم زدند.

وی ادامه داد: اخیرا نیز بمباران وحشیانه ای انجام دادند و در چند نوبت ساختمان ها را ویران کردند، تلفات زیادی گرفتند به طوری که در یک روز حدود ۵۰۰ نفر را شهید کردند که بخشی از آنها زن و کودک بودند.

رژیم صهیونیستی از تاریخ درس نمی گیرد

فداکار افزود: رژیم صهیونیستی از تاریخ درس نمی گیرد، فکر می کند با شهادت افراد کار پایان می یابد و نمی داند خون شهید احیا کننده و امید بخش است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود" گفت: واقعا این جمله امام راحل بر همین موضوع دلالت دارد و خون شهید سیدحسن نصرالله به یقین مانند خون سپهبد شهید سلیمانی است و مردم را بیش از پیش بیدار خواهد کرد.

استاندار کرمان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حادثه ای تروریستی چندصدنفر را در آن ساختمان به شهادت رساند که شهید سید حسن نصراالله و تعدادی از فرماندهان مقاومت نیز در آن ساختمان بودند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: سید حسن نصرالله محبوب ترین شخصیت جهان عرب بود که نه تنها بین مسلمانان بلکه غیرمسلمان نیز به ایشان ارادت دارند؛ حتی مسیحی ها و سنی های لبنان نیز به این شخصیت ارادت داشته و دارند، دشمن نیز به صداقت ایشان اعتراف داشت.

فداکار با بیان اینکه آمریکایی ها دائم از رژیم اسرائیل حمایت می کنند و چند وقت قبل اعلام کردند اگر اسرائیل نابود شود باید اسرائیل دیگری درست کنیم تاکید کرد: خون شهید نصرالله تاثیرات خود را دارد و ان‌شاءالله خدا نیز کمک کند به‌زودی ریشه این جرثومه فساد از منطقه کنده شود.

وی اظهارامیدواری کرد که به یاری خدا خون این شهیدان موجب بیداری بیشتر مسلمانان جهان شود.

فداکار ادامه داد: خون شهید نصرالله موجب ایجاد وحدت بیشتر در جهان اسلام خواهد شد، به هر حال حزب الله از آرمان فلسطین و مقاومت دفاع کرده است و این در جهان اسلام اثر خود را خواهد گذاشت.

استاندار کرمان گفت: سید حسن نصرالله خون خود و فرماندهانش را بر سر این پیمان و حمایت از آرمان ها گذاشت که ان‌شاءالله موجب ایجاد وحدت بیشتر جهان اسلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله های مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.