قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: رژیم منحوس صهونیستی از سر درماندگی و استیصال به جنون رسیده و از بمب های سنگر شکن برای کشتن مردم و آوار کردن ساختمان ها استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی، روز یکشنبه در تجمع اعتراضی مردم قزوین در پی محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله که در خیابان شهدا برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسلمانان اظهار کرد: سید حسن نصرالله رژیم منحوس صهیونیستی را به لانه عنکبوت تشبیه کرد و فریاد زد که سست ترین خانه ها، خانه عنکبوت است، یعنی رژیم صهیونسیتی به عنوان یک موجود انگلی و شیطانی، زیرساخت و جایی ندارد و وابسته به آمریکا و انگلیس است.

وی با بیان اینکه رژیم صیهونیستی ریشه دار، اصیل نیست و طایفه، ملت و دولتی ندارد، گفت: این رژیم منحوس فقط یک پایگاه نظامی است که کودکان و زنان مظلوم را به شهادت می رساند و چهره خبیث آن‌ها هر روز برای جهان بیشتر آشکار می شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه مصیبت جانکاهی را شاهد هستیم، ادامه داد: پیش از تسلیت این شهادت را تبریک میگوییم، چراکه شهدا با شهادت و فداکاری های خود رحمت، نعمت و پیشرفت را به ارمغان می آورند و این برای ما خسارت و لطمه نیست، بلکه یک نوع پیروزی محسوب می شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شهادت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین در کربلا، شهدای انقلاب اسلامی ۵۷، شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و محور مقاومت چهره سیاه و پلید دشمنان را به جهان نشان داده و این نتیجه جهاد است.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه شهادت هیچگاه نشانه ضعف نبوده بلکه تبیینی افشاگرانه علیه ماهیت مستکبران است، گفت: شهادت شهید بزرگوار سید حسن نصرالله امروز چهره دشمن را تضعیف می کند و دشمن از شهادت ایشان بیشتر وحشت دارد تا زنده بودن این شهید بزرگوار، چرا که با شهادت خود تاثیر شگرفی بر جبهه مقاومت گذاشت.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: شهادت سید مقاومت، شهادت سردار مستشار نیل فروشان و شهادت کسانی که در راه حق علیه باطل مبارزه می کنند، پاداش سال ها جهاد مخلصانه، دعا و نماز شب بوده و رجال بزرگی رسالت دینی خود را به اجرا آورده اند.

وی خاطرنشان کرد: راه مقاومت هرگز پایان نمی یابد بلکه با شهادت سید حسن نصرالله، جهادگر دیگری جایگزین می شود و پرچم حق را در سراسر جهان برافراشته خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد:: سید حسن نصرالله یک شخص نیست، بلکه مکتب و جریانی است که هر روز بر تعداد پیروان آن افزوده می شود و این راه طوفنده مقاومت ادامه دارد.