تبریز- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: با تلاش مسئولان آذربایجان شرقی، ورزشگاه یادگار امام(ره) آماده میزبانی از مسابقات آسیایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به دیدار هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر موهون باگان هند، اظهار کرد: باتوجه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام(ره) از مسابقات آسیایی و ضرورت رفع نواقص و استانداردسازی، تعویض اسکوربورد و ارتقای نور ورزشگاه از جمله نیازهای اساسی بود که با همت و پیگیری‌های ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و شرفشاهی معاون فنی اداره‌کل، بودجه لازم تخصیص یافت و اقدامات مربوطه در حال انجام است.

وی با اشاره به آسفالت‌ریزی جاده مخصوص بانوان، بیان کرد: آسفالت جاده ویژه بانوان به همت شهرداری تبریز در حال انجام بوده و جا دارد از مساعدت و تلاش هوشیار، شهردار تبریز و سهرابی، رئیس سازمان ورزش در این راستا و هم‌چنین همکاری آن‌ها در پیشبرد اهداف تیم‌های پایه تراکتور تشکر و قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: تمام مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، سرپرست استانداری و معاونان استانداری، فرماندار تبریز، اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری تبریز و سایر ارگان‌ها همگی پای کار هستند تا میزبانی شایسته‌ای در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و ما هم در باشگاه تراکتور کارگروهی در این راستا تشکیل داده‌ایم و امورات مربوط به مسابقات آسیایی را با وسواس زیاد پیش می‌بریم.

مظفری زاده در رابطه با نحوه بلیت‌فروشی مسابقه مابین تراکتور و موهان باگان، گفت: برخلاف مسابقات لیگ برتر، بلیت فروشی در مسابقات آسیایی در روز مسابقه انجام نمی‌شود و علاقه‌مندان باید در زمان مقرر که اطلاع‌رسانی خواهد شد، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به دسترسی ناظر مسابقه به سامانه به هیچ عنوان بلیت فروشی در روز مسابقه به صورت اینترنتی و حضوری انجام نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: من از هواداران درخواست دارم تا مثل همیشه در روز بازی با موهان باگان نیز در استادیوم حضور یافته و تراکتور را حمایت کنند و همچنین از آن‌ها تقاضا دارم که بدون تهیه بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چون ضوابط و دستورالعمل‌ها نسبت به گذشته فرق کرده و اگر تعداد تماشاگران داخل ورزشگاه با آمار بلیت فروشی یکسان نباشد، جرایم سنگین در انتظار باشگاه تراکتور خواهد بود.

اکنون تراکتور تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین در گروه A نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا ۲ با پیروزی ۳ بر صفر مقابل الوکره قطر در صدر جدول این گروه قرار گرفته است.

نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا ۲، در هشت گروه چهار تیمی برگزار می شود و تراکتور و سپاهان از ایران در مسابقات حضور دارند.

تراکتور با تیم های الوکره قطر، روشن تاجیکستان و موهون باگان هند هم گروه است.

نخستین بازی تراکتور در این مسابقات چهار ۲۸ شهریور ماه ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم الجنوب قطر برگزار می شود.

تیم تراکتور در ادامه مرحله گروهی رقابت ها، چهارشنبه ۱۱ مهر در تبریز میزبان موهون باگان خواهد بود، در هفته سوم در دوم آبان باز در تبریز به مصاف روشن تاجیکستان می رود و در دور برگشت در ۱۶ آبان در تاجیکستان به مصاف روشن این کشور می رود، هفت آذر در تبریز میزبان الوکره قطر است و ۱۴ آذر در هند به مصاف موهون باگان می رود.