جیرفت- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهدای مقاومت به‌ویژه سید حسن نصرالله که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از شرافت امت اسلامی کرد، موجب انسجام محور مقاومت خواهد شد.

بهنام سعیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسیر پرافتخار سید مقاومت توسط یاران و همسنگرانش و نیز ملت مظلوم لبنان و فلسطین با اقتدار تا زوال رژیم صهیونیستی غاصب ادامه خواهد یافت.
وی یادآور شد: خبر عروج سید مقاومت، مجاهد خستگی‌ناپذیر، شهید سید حسن نصرالله و جمعی از یاران همراهش توسط رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی موجب تأثر و اندوه ملت‌های آزاده در سراسر جهان شد.
نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای تاکید کرد: بی تردید خون این شهدا هدر نمی رود و جانی تازه به جبهه مقاومت می‌بخشد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله های مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.