تهران - ایرنا - فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، آورده است: بی‌شک با همبستگی و وحدت ملت های آزاده جهان و ملت های مسلمان و اراده پولادین رزمندگان مقاومت، رژیم صهیونیستی به‌زودی پاسخ دردناک این جنایات را خواهید چشید و از صحنه روزگار محو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه - ۸ مهرماه - در صحن علنی مجلس و در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: شهادت بنده صالح خدا، عالم جلیل القدر، فرمانده دلاور جبهه مقاومت، رهبر شجاع و دلاور حزب الله شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان که ده‌ها سال در جهاد فی‌سبیل الله علیه ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونسیتی، دفاع از مظلومان فلسطین و لبنان و تقویت محور مقاومت مجاهدانه ایستاد، برای ما سخت و جانسوز است.

فراکسیون زنان مجلس در این بیانیه یادآور شد: هر چند فیض شهادت آرزوی دیرینه این فرمانده دلاور بود و داغ از دست دادن ایشان مصیبتی جانکاه است، اما قطعاً با فقدان این فرمانده، پرچم به دست فرمانده دیگری خواهد افتاد و به حول و قوه الهی مکتب مقاومت محکم تر از همیشه ادامه خواهد یافت و دشمن متجاوز و خبیث را نابود خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رئیس و اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از زنان و خانواده های غیرتمند ایرانی و زنان آزاده جهان اعلام می دارند زینب وار در کنار برادران خود در خط مقدم جبهه مقاومت خواهیم ایستاد و ان‌شاءالله ثمره خون سید مقاومت و شهیدان مظلوم اما مقتدر فلسطین و لبنان، تقویت پرفروغ تر محور مقاومت، استقامت در راه حق و نابودی باطل و آزادی قدس شریف خواهد بود.

فراکسیون زنان مجلس در این بیانیه خاطرنشان کرد: بی‌شک با همبستگی و وحدت ملت های آزاده جهان و ملت های مسلمان و اراده پولادین رزمندگان مقاومت، رژیم صهیونیستی به‌زودی پاسخ دردناک این جنایات را خواهید چشید و از صحنه روزگار محو خواهد شد.