ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حزب‌الله، حماس و جبهه محور مقاومت قائل به فرد نیست بلکه یک تفکر، مکتب و گفتمان است که ریشه در اعتقاد و باور دینی مبارزان جبهه حق علیه باطل دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "سیدصادق حسینی" روز یکشنبه در اجتماع بزرگ مردم ایلام در حمایت از جبهه مقاومت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: شهادت فرماندهانی چون سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه خللی در مسیر مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل ایجاد نمی کند چرا که نبرد مبارزان محور مقاومت برگرفته از اندیشه اسلام و مکتب سرخ سید و سالار شهیدان است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودکش اسرائیل و حامیانش پیروز قاطع است، افزود: جنایات رژیم مفلوک اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین، لبنان و کشورهای محور مقاومت هیچگاه فراموش نمی‌شود و این رژیم تقاص این جنایت‌ها را خواهد داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: اسرائیل به تنهایی قادر به انجام هیچ‌کاری نیست و با تسلیحات و سلاح‌های کشتار جمعی آمریکا و در سایه سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر دست به این جنایت‌های ضد بشری می‌زند.

سردار حسینی یادآور شد: نابودی رژیم منحوس اسرائیل به اذعان خود اندیشمندان و سران این رژیم غاصب، نزدیک است و امروز شعار از نیل تا فرات را فراموش کرده‌اند چرا که به زمان اضمحلال خود و پایان راه رسیده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: اسرائیلی‌ها سرزمینی را که اشغال کرده‌اند که متعلق به آنها نیست و آنرا غصب کرده‌اند، در جنگ بین کفر و حق، افراد برجسته‌ای را به شهادت رسانده‌اند اما با شهادت یک نفر نبرد جبهه حق علیه باطل پایان نمی‌پذیرد.

وی یادآور شد: مسئولان جمهوری اسلامی باید نسبت به شیطنت‌ها و خدعه‌های رژیم صهیونیستی هوشیار باشند و با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مسیر مبارزه با اسرائیل جنایتکار ثابت قدم باشند.

سردار حسینی افزود: مردم سرزمین‌های لبنان و فلسطین حوادث زیادی مثل جنگ ۳۳ روزه یا کشتار اردوگاه صبرا و شتیلا را تجربه کرده‌اند اما هرگز از مبارزه علیه رژیم صهیونیستی عقب ننشسته‌اند و همچنان به نبرد علیه این دشمن اشغالگر ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: هدف رژیم غاصب اسرائیل گسترش جنگ به دیگر کشورهای منطقه برای مشروعیت بخشیدن به جنایات خود است در حالی که حقانیت فلسطین در جهان مشخص شده و بسیاری از کشورهای دنیا، فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز تل‌آویو مورد حمله مستقیم موشک های حماس و حزب الله قرار گرفته و ۴۵۰ کارخانه اسرائیل اکنون تعطیل یا نیمه تعطیل و اقتصاد این رژیم فلج شده و به زودی با عنایت الهی و مجاهدت مجاهدان، شاهد نابودی این رژیم منحوس از روی کره خاکی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ مردم ایلام در حمایت از جبهه مقاومت، اعلام انزجار و نفرت از جنایات رژیم صهیونی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در مصلی بزرگ امام (ره) با حضور با شکوه اقشار مختلف برگزار شد.

مداحی، سینه زنی و شعرخوانی در مدح سید مقاومت از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه جنگنده‌های رژیم تروریستی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.