تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ها و خدمات فنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از دریافت گواهینامه ISO۱۷۰۲۵ برای آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور، سهیلا نیلویل امروز یکشنبه هشتم مهر در این باره گفت: گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ به آزمایشگاه‌ ها این امکان را می‌ دهد که فرآیندها و نتایج آزمون‌ های خود را مطابق با استانداردهای جهانی انجام دهند که این گواهینامه شامل ارزیابی دقیق فرآیندها، تجهیزات و کادر متخصص آزمایشگاهها است که به منظور اطمینان از دقت و صحت نتایج آزمایش‌ ها انجام می‌شود.

نیلویل با بیان این‌ که با دریافت این گواهینامه، آزمایشگاه‌ های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدن کشور قادر خواهند بود تا در سطح بین‌المللی رقابت کنند، تصریح کرد: این موفقیت نتیجه تلاش‌ های مستمر و همکاری‌ های تیمی در تمامی سطوح سازمان بوده و با پیاده‌ سازی روش‌ های استاندارد، بهبود مستمر و آموزش‌ های تخصصی، آزمایشگاهها توانستند به این موفقیت دست یابند.

به گفته وی دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ نه تنها اعتبار علمی آزمایشگاه‌ های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور را افزایش می‌دهد، بلکه نشان‌ دهنده تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد به مشتریان و مراجعان است.

به گفته مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ ها و خدمات فنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور، این موفقیت همچنین نویدبخش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور است و می‌ تواند به جذب پروژه‌ های بین‌المللی و همکاری‌های علمی کمک شایانی کند.

نیلویل اظهار امیدواری کرد که این گواهینامه، انگیزه‌ای برای سایر آزمایشگاهها باشد تا با پیروی از استانداردهای بین‌المللی، به بهبود کیفیت خدمات خود بپردازند و در راستای توسعه علمی کشور گام بردارند.