تهران-ایرنا- یک افسر سابق ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بعد از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، رهبران و رزمندگان مقاومت اسلامی مصمم به تشدید نبرد هستند و حزب الله همچنان قدرتمند بوده و از سلاح کافی برخوردار است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «اورنا مزراحی» افسر سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در واکنش به ترور شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عملیات ترور و حملات علیه حزب الله، به تهدیدات علیه (رژیم) اسرائیل پایان نمی دهد و دشمن ما همچنان قوی و قدرتمند است.

وی تاکید کرد: بعد از (سید حسن) نصرالله همچنان تعداد زیادی از رهبران و ده ها هزار مسلح (رزمنده مقاومت) مصمم به تشدید درگیری ها هستند و حزب الله همچنان سلاح کافی دارد.

«کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی نیز امروز یکشنبه در واکنش به ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: درست است که حزب الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: ارزیابی ها نشان می دهد که ارتش اسرائیل با کمبود حدود ۱۰ هزار نظامی برای مقابله با جنگ چند جبهه ای و به علت خستگی در صفوف خود (به خاطر یکسال جنگ) روبرو است.

حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

درپی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است. صبح امروز یکشنبه و در آخرین موج حملات موشکی حزب الله، پنج فروند موشک به منطقه طبریا در شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.