قزوین - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ترور ناجوانمردانه شهید سیدحسن نصرالله را نشانه بیچارگی و شکست رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اینگونه حملات تروریستی نه تنها خللی را در روند پیشروی جبهه مقاومت ایجاد نمی کند بلکه فرهنگ ایثار و شهادت و بیداری آنها را نیز به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام رمضان آقاسیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حملات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به مناطق مسکونی و مردم غیرنظامی نشانه استیصال و بیچارگی این رژیم کودک کش بوده چراکه سران رژیم منحوس صهیونیستی خوب می دانند در میدان نبرد، توان مقاومت و جنگ با رزمندگان اسلام را نخواهند داشت.

وی افزود: اگر در همان غزه، رژیم صهنویستی به مناطق مسکونی و غیرنظامی حمله نمی کرد و در ابعاد وسیع تر از بمباران بیمارستان ها و مدارس امتناع می ورزید، تحت هیچ شرایطی توان ایستادگی و مقاومت در برابر جمعیت مردمی حماس در جبهه نبرد را نداشت، بنابراین حملات وحشیانه و تروریستی آنها تنها به دلیل ترس و دوری جستن از شکست بود.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۱۷ هزار ایرانی توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ترور شده اند اما کشور ما همچنان قوی و استوار باقی مانده تا جایی که امروز حتی نام آن لرزه بر جان دشمنان می اندازد، پس اقدامات تروریستی که در لبنان و فلسطین انجام می شود نیز راه به جایی نمی برد چرا که اسلام با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده است.

وی با اشاره به اینکه جنایت های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تنها با حمایت استکبار جهانی و اروپا انجام می شود، تاکید کرد: این رژیم منحوس خود به تنهایی جرات و توان انجام چنین جنایت هایی را ندارد اما دشمنان اسلام و ایران بدانند که اینگونه جنایات عاقبت خوشی را برای آنها به همراه ندارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حزب الله و جبهه مقاومت سرنوشت این نبرد را مشخص خواهند کرد.

حجت الاسلام آقاسیان اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده اند که در برهه حساسی قرار داریم و کشورهای اسلامی باید با اتحاد و هم صدا شدن باهم دوشادوش براداران دینی و مسلمان خود در صحنه حضور داشته باشند.