شهرری-ایرنا - اجتماع بزرگ مردم انقلابی شهرستان ری قبله تهران در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و گرامیداشت شهادت فرمانده جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهروندان انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ری با برپایی تجمع اعتراضی در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) این شهرستان جنایات رژیم اسرائیل اشغالگر و کودک کش را محکوم و به ساحت آسمانی شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کردند.

این اجتماع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است، یا ایها المسلمین اتحدو اتحدو ضمن حمایت از مقاومت مردم ستم دیده غزه و مردم لبنان در برابر حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی و محکوم کردن شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود را از کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه و لبنان توسط این رژیم اشغالگر اعلام کردند.

شهروندان شهرستان ری امروز همپای دیگر هموطنان خود با برگزاری اجتماع مردمی، زیباترین تابلوی همدردی و همراهی و حمایت از مظلومان غزه و لبنان را خلق کردند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.