تهران-ایرنا- در پیام تسلیت خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان به مناسبت شهادت جناب سید حسن نصرالله آمده است که ثمره خون پاک شهید «حسن نصرالله» زمینه‌ساز اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان به مناسبت شهادت جناب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسْتَقَٰمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ ٱلْمَلَٰٓئِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَبْشِرُواْ بِٱلْجَنَّةِ ٱلَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

شهادت سید مقاومت، فرمانده سلحشور و رشید جبهه‌ی نبرد حق و اسوه تمام عیار دوران، جناب سید حسن نصرالله را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، بیت معزز شهید، مجاهدان جان بر کف حزب الله، دولت و ملت لبنان، مردم شریف ایران، امت اسلامی و رزمندگان جبهه‌ی مقاومت در سراسر جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

شهادت، پاداش نهایی و آرزوی دیرین این دلاورمرد بزرگ بود که در تمام عمر با برکت خویش لحظه‌ای از مجاهدت در مسیر آرمان جهانی آزادی قدس شریف و رهایی ملت‌های منطقه از شر غده سرطانی صهیونیستی غافل نشد.

استقامت و عزم پولادین شهید سید حسن نصرالله در تبدیل نهال مقاومت به درختی تنومند و تربیت فرماندهان و مجاهدان دلیر، رویای شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و الهام بخش دیگر آزادگان جهان در مبارزه با امپریالیسم جهانی شد.

به فضل و مدد خداوند متعال، ثمره خون پاک این شهید والامقام و دیگر شهدای راه قدس به زودی زمینه‌ساز اضمحلال کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد شد.

در پایان لازم است تصریح کنیم که خود را موظف به تأسی از راه سید شهیدان مقاومت می‌دانیم و طبق فرموده شهید سید حسن نصرالله در پیام تسلیت شهدای پرواز اردیبهشت خطاب به رهبر معظم انقلاب، با یقین تکرار می‌کنیم که «چشم امید ما و همه مظلومان، نیروهای مقاومت و مجاهدان، به وجود حضرتعالی و رهبری حکیمانه شماست.»

خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان

۸ مهر ۱۴۰۳